NL EN
DONEER NU!

Branchepartijen komen met campagne over het nut van reclame

18 oktober 2017

Branchepartijen komen met campagne over het nut van reclame Diverse organisaties uit de reclamebranche zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor een nieuwe campagne over het nut van reclame. De boodschap: reclame inspireert, innoveert, faciliteert en financiert.

Eén van de initiatiefnemers, directeur Screenforce Michel van der Voort legt uit: 'De campagne is pro-actief gericht op alle beleidsmakers in Den Haag, dus Kamerleden, mediawoordvoerders en ambtenaren van ministeries. Te vaak merken wij dat reclamebeperkende maatregelen worden voorgesteld om hiermee maatschappelijk issues op te lossen of kleiner te maken, denk aan dossiers als alcohol- en voedingsreclames.

Het initiatief wordt door alle takken van de reclamebranche gedragen en gaat over alle media, offline en online.

Bron: adformatie.nl.

Laatste nieuws

Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid STAP
Postbus 9769
3506 GT Utrecht
T: +31 (0)30-6565041
F: +31 (0)30-6565043
E: info@stap.nl