NL EN
DONEER NU!

Supermarkten reageren enthousiast op 'NIX zonder ID'

11 maart 2015

De nieuwe campagne van het regionale alcoholmatigingsproject FrisValley – NIX zonder ID – kan rekenen op grote belangstelling van de supermarkten. Op dit moment doet bijna de helft van alle supermarkten in de negen FrisValley-gemeenten mee. De campagne richt zich op het belang van de controle van het identiteitsbewijs bij het verkopen van alcohol in supermarkten.

Alle caissières die werkzaam zijn bij een supermarkt in één van de negen FrisValley-gemeenten kunnen via hun leidinggevende een gratis ID-kraskaart ontvangen. Op iedere ID-kraskaart staat een (afgedekte) geboortedatum die op de website van FrisValley kan worden gecontroleerd. Wanneer een caissière een ID-kraskaart met één van de drie winnende geboortedata in bezit heeft, ontvangt hij of zij de hoofdprijs: een prachtige Samsung tablet!

persbericht---supermarkten-reageren-enthousiast-op-frisvalley-campagne-nix-zonder-id.pdfpersbericht---supermarkten-reageren-enthousiast-op-frisvalley-campagne-nix-zonder-id.pdf (295 kB)

Laatste nieuws

Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid STAP
Postbus 9769
3506 GT Utrecht
T: +31 (0)30-6565041
F: +31 (0)30-6565043
E: info@stap.nl