NL EN
DONEER NU!

Nieuwe NIX18 commercial over legitimatie bij alcoholkoop

9 september 2014

Nieuwe NIX18 commercial over legitimatie bij alcoholkoop Er is een nieuwe NIX18 commercial ontwikkeld door Roorda Reclamebureau samen met het Ministerie van VWS. De commercial – gericht op jongeren - gaat over het tonen van je ID bij koop van alcohol en tabak. ”En dat je niet raar moet staan kijken als er naar je ID gevraagd wordt”, aldus het persbericht.

Gecommuniceerd wordt dat “alternatieve legitimatie, smoezen en welgemeende excuses niet worden geaccepteerd, je echte ID wel.” Via radio, TV en online worden jongeren op deze boodschap gewezen. En tegelijkertijd worden verkopers van alcohol en tabak gesteund door begrip te kweken voor hun daadkrachtige optreden. Want NIX is de afspraak.”

Bron: reclamewereld.blog.nl.

Laatste nieuws

Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid STAP
Postbus 9769
3506 GT Utrecht
T: +31 (0)30-6565041
F: +31 (0)30-6565043
E: info@stap.nl